vineri, 10 ianuarie 2014

Tag: Sa ma cunoasteti mai bine! :)

Hello girls! :*

Bine v-am gasit! In aceasta postare o sa raspund la cateva intrebari pentru a ma cunoaste mai bine. Mentionez ca aceste intrebari le-am luat de la alte blogerite care au facut si ele acest tag.

1.Ai fost numita dupa cineva?
Din cate stiu eu nu am fost numita dupa nimeni, pur si simplu mamei i-a placut numele Bianca si mi l-a pus.
2.Cand a fost ultima oara cand ai plans?
Nu-mi mai amintesc..
3.Ai copii?
Nu.
4.Folosesti sarcasmul?
Depinde de situatie.
5.Vei face vreodata Bungee Jumping?
Da, chiar mi-ar placea sa fac daca as avea ocazia.
6.Care sunt cerealele tale preferate?
Fitness, clar!
7.Care este primul lucru pe care il observi la oameni?
Aspectul, iar apoi temperamentul.
8.Culoarea ochilor?
Negri.
9.Filme de groaza sau happy ending?
Happy ending, clar! :) Nu-mi plac filmele de groaza.\
10.Vara sau iarna?
Stiti si voi cum se spune daca esti nascut vara iti place iarna sau invers. Eu sunt nascuta vara, dar imi place toamna:))
11.Computer sau TV?
Computer pentru ca am mai multe facilitati decat la TV.
12.Unde ai mers cel mai departe de casa?
Prin Harghita.
13.Ai vreun talent special?
Desenul si cantatul.
14.Unde te-ai nascut?
Targoviste.
15.Ce hobby-uri ai?
Makeup-ul, muzica, plimbarile.
16.Ai animale de casa?
Nu am, dar mi-as dori.
17.Care este filmul tau preferat?
Filme preferate sunt multe, dar seriale preferate (Teen wolf, The lying game si El barco)
18.Ai frati sau surori?
Nu am.
19.Ce vrei sa fii cand o sa fii mare?
Mi-ar placea sa am propria mea afacere, consultant vanzari sau jurnalist.
20.Filmele care nu iti plac?
Filmele de groaza.
21.Cati ani vei implini la urmatoarea aniversare?
La urmatoarea aniversare voi implini 18 ani, si ma gandesc cat de repede a trecut timpul..

Cam acesta a fost TAG-ul. Daca mai aveti intrebari sau sugestii nu evitati sa le puneti! Mersi ca ai trecut pe aici, te mai astept!
                                                        xoxo, B :*

4 comentarii:

  1. Hehe ce blog frumos ai!!! Imi place la nebunie background-ul si bineinteles imi place si ceea ce scrii :)
    In legatura cu aceasta postare, iti spun doar ca ai fii foarte curajoasa daca ai face bungee jumping!! Eu nu as putea sa fac asta :))) Mi-e frica ca lesin :)) Cel mai mult am avut curajul sa ma dau cu parapanta...

    Iti multumesc pentru vizita pe blogul meu!
    Multa bafta in continuare!
    Te imbratisez cu drag!
    Oana

    http://mademoisellezaria.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow imi imaginez ce frumos e sa te dai cu parapanta <3
      Mersi frumos iti multumesc si eu pentru vizita pe blogul meu si te mai astept :* pup

      Ștergere
  2. hihi, si mie imi place sa desenez:)
    mi-ar placea sa acord mai mult timp acestei pasiuni, intre timp... o fac prin machiaj:D
    te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da si machiajul este o pasiune si o arta zic eu :D
      Te pup :*

      Ștergere