miercuri, 29 ianuarie 2014

Produse sub 20 de lei


Buna fetelor,

     Revin cu o noua postare in care va arat produse care le puteti achizitiona la preturi de sub 20 de lei 

1.Baton corector E.l.f Essential-costa 9 lei si il puteti achizitiona de aici http://www.eyeslipsface.com.ro/corector/baton-corector-6.html Eu l-am primit cadou la o comanda si il am in nuanta ivory, care este deschis pentru tenul meu, dar ca anticearcan se vede bine. Parerea mea despre el este una buna, dar singurul defect pe care eu consider ca il are este gramajul.



2.Tender Care-balsam multifunctional de la Oriflame-costa 17 lei dar il puteti gasi mai tot timpul la oferta in cataloagele Oriflame. Eu il am pe cel roz, dar o sa-mi achizitionez si cel cu Coconut. Este bun, protejeaza si hidrateaza buzele si il puteti folosii si pe cuticule, pe coate si pe calcaie sau pe zonele uscate de pe corp. Eu sunt multumita de el, si il recomand.


3.Baza pentru fardul de pleoaple-costa 12,99 lei si o puteti gasi in cataloagele Avon. Eu am achizitionat-o acum ceva timp, am testat-o si tin sa mentionez ca sunt impresionata de ea, chiar imi place si rezista machiajul mai mult timp. Are 3 grame, dar nu este un minus pentru ca se consuma destul de greu, deoarece trebuie aplicata intr-o cantitate nu foarte mare.


4.Mascara gel incolor pentru gene si sprancene-costa 11 lei si il puteti achizitiona de aici http://www.1001cosmetice.ro/produs/mascara-gel-pentru-gene-si-sprancene Eu il am de ceva timp, il folosesc doar pentru sprancene si sunt multumita dar nu este cel mai bun produs in privinta asta..oricum isi face treaba, dar nu l-as mai recumpara.
















5.Creion de ochi Pencil Play din gama ColorTrend de la Avon-costa 13lei dar de obicei le gasiti la oferta la 6,99 lei si pe ele le puteti achizitiona dintr-un catalog Avon. Eu le am in doua nuante: nuanta White si in nuanta Dark Brown si vreau sa spun ca imi plac foarte mult, sunt cremoase,  se intind bine si rezista, au o culoare pigmentata. Vreau sa imi comand si celelalte nuante pentru ca sunt impresionata de ele. Le recomand.




Cam acestea au fost produsele care mie una imi plac si care sunt la preturi accesibile si in plus sunt si bune, poate nu cele mai bune dar pentru banii acestia isi fac treaba. Multumesc ca ati vizionat si postarea aceasta, lasati-mi si voi mai jos in comentarii produsele pe care le aveti sub 20 de lei si impresia despre ele.

V-am pupat :* Paaaa!  



12 comentarii:

  1. ma bate si pe mine gandul sa-mi iau baza de la Avon
    te pup

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am avut batonul de la elf, e chiar ok

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am folosit batonul de la elf dar nu mi-a placut deloc mirosul...in rest avea acoperire ok!!
    xoxo

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. Am trecut pe lista cele doua creioane Color Trend. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu mi.am comandat si celelalte nuante. Astept sa vina comanda :))
      Te pup, mersi de vizita. Te mai astept:*

      Ștergere
  5. Baza pentru fardul de pleoape de la Avon tare as incerca-o si eu. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) mie una imi place.
      Te pup, te mai astept pe aici cu pareri :*

      Ștergere
  6. Batonul il am si eu dar nu mi se pare ca acopera mai delor, iar baza de machiaj intentionez sa o cumpar pt ca am auzit doar lucruri bune despre ea ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei mersi ca m-ai vizitat :* Te mai astept si in legatura cu baza pentru fard este chiar buna :* Pupici

      Ștergere