luni, 3 februarie 2014

Review: Fond de ten Perfect Fusion Oriflame :)

Buna, fetelor! :*

      De curand am achizitionat si eu fondul de ten de la Oriflame Perfect Fusion, este nou aparut si am zis sa il cumpar si sa il incerc. Mi-am comandat nuanta Natural Beige si sunt multumita chiar mi s-a potrivit :). L-am luat la pretul de 24 lei de la 44 lei pentru ca atunci se lansase si era la oferta.
   


     
     Ce spun cei de la Oriflame:

-Permite pielii sa respire
-Fuziune perfecta, precum o a doua piele
-Hidratare intreaga zi
-Acopera toate imperfectiunile
-Are factor de protectie 25.
   
    Are recipientul din sticla si sistem cu pompita care se poate bloca (sincer mie mi-ar fi placut mai mult sa aiba capacel) .
    Termenul de valabilitate este de 1 an, are o acoperire medie spre mare si cel mai mult imi place ca are factorul de protectie ceea ce este un plus :) Mie mi-a placut, imi place, il recomand si cred ca este cel mai bun fond de ten de la Oriflame pe care eu l-am incercat. Deci daca vreti un fond de ten ieftin si bun acesta este!
 
   Aceasta a fost postarea. Daca ai si tu acest fond de ten lasa-mi in comentarii parerea ta despre el.
                   

                                  Mersi ca ai trecut pe aici si te mai astept !!
                                                                  Pupici, Bianca!! :*

4 comentarii:

  1. Si mie imi place foarte mult acest fond de ten ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  2. Pfff de cand nu am mai folosit fond de ten! De obicei imi dau doar cu putin corector pe imperfectiuni si cu fooarte putina pudra ca sa nu imi straluceasca fata.
    Foarte folositor si detaliat articolul pentru fetele care folosesc fond de ten.

    Te pup si te imbratisez :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi ca ai trecut iar pe aici! Si eu te pup si te imbratisez :*

      Ștergere