miercuri, 5 februarie 2014

Haul: Yves Rocher!!

Buna fetelor, 

    Saptamana trecuta am plasat o comanda pe site-ul celor de la Yves Rocher. Este prima mea comanda la ei si am vrut sa incerc si eu cateva produse foarte laudate in lumea blogului si nu numai. :)
   Astazi mi-a ajuns comanda si sunt foarte entuziasmata si fericita. La prima vedere sunt incantata si abia astept sa le incerc pe fiecare :)
   Am comandat de 99 lei ceea ce inseamna ca am avut transportul gratuit. Am primit si 2 surprize, iar la comandarea unui set de 3 produse la 50 lei am mai primit si un portfard draguuttttt :) Eu zic ca este destul de "sweetie" pentru ca la orice cumparatura poti primi surprize. Livrarea coletului se face in termenul de 10 zile, dar la mine au trecut 8 ceea ce pe mine ma bucura.



Acum o sa va spun ce am comandat:

  1. Demachiant expres pentru ochi- are 125 ml, este pe baza de albastrele, elimina chiar si machiajul waterproof. 
  2. Apa micelara hidratanta- are 200 ml, indeparteaza machiajul tenului si a ochilor.
  3. Gel de dus crema cu nuca de Macadamia- are 200 ml, fara parabeni, fara etoxil.
  4. Gel de dus nutritiv cu Miere si Musli Bio- are 200 ml, fara parabeni.
  5. Balsam reparator pentru varfuri uscate- are 50 ml, fara silicon, fara parabeni, fara conservanti.
  6. Gel dezincrustant pentru curatarea tenului- are 125 ml, fara sapun, fara parabeni.
  7. Fluid pentru stralucirea parului- are 150 ml, nu contine parabeni.
   Am primit o monstra de la parfumul comme une Evidence care miroase splendid si o monstra de la un serum vegetal pentru riduri si fermitate.Si ca surprize am primit setul de 3 bagaje roz & gri si setul cu cele 4 cutii. Zic eu ca am facut o afacere buna :)


   Cam acestea au fost produsele comandate de mine, vreau sa spun ca sunt incantata asa la prima vedere si acum nu-mi mai ramane decat sa le incerc si sa-mi fac si o parere despre ele. O sa revin cu cateva review-uri. 
                        Voi ce produse de la Yves rocher aveti? Ce-mi sugerati sa mai incerc? 
                                                                            Mersi ca m-ai vizitat, te mai astept! :* 
                                                                                                  Pupici, Bianca!!!

20 de comentarii:

  1. Sa te bucuri de toate! :*
    Imi pare rau ca n-am testat destule geluri de dus de la ei, dar mai am timp. :))
    Setul de gentute roz e tare cute. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi frumos! :* Da setul roz e chiar sweet :D
      Mersi ca m-ai vizitat, pup :*

      Ștergere
  2. ce de bunatati, sa le folosesti cu drag.pup

    http://gya-make-up.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Heii, citind postarea ta ma simt si mai nerăbdătoare sa lansez prima mea comanda :)
    Setul de genți arata foarte bine!:*
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt foarte dragute. Eu deja ma gandesc la o a doua comanda:))
      Pup :*

      Ștergere
  4. Love your amazing blog :) Invite to read and leave comment on my post http://agro-turisme-fishpond.blogspot.com/2013/11/transylvania-legendary-land-in-romania_29.html

    RăspundețiȘtergere
  5. imi plac gelurile de dus, cel cu cacao, in rest, cam dezamagita!

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. si eu folosesc cateva produse de la acest brand !! cel mai mult imi plac gelurile de dus si bronzerul !
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Super produsele lor, le iubesc, ce bn arata gentutele♥ pupicii

    RăspundețiȘtergere
  9. great cosmetics dear! I don` understand the text but in fhotos I can see my favourite cosmetics ives rocher <3333
    tell me what about follow each other ? Let me know I always follow back :)
    xoxo from spain
    have a nice day!
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu nu am incercat de la ei prea multe dar de demachiantul cu albastrele am citit numai lucruri bune! :D Btw, ce genti dragutele ti-au trimis :o. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Demachiantul este preferatul meu si cel mai bun care l-am avut <3 pupici :* te mai astept

      Ștergere