luni, 30 septembrie 2013

Favoritele lunii septembrie!

Buna fetele,

Asta e prima mea postare cu favoritele lunii :) sper sa fie cat mai multe. Am vazut la toate fetele blogerite ca au postari de genul asta si am zis sa intru si eu in acest "trend" :)) 





Pentru fata: 


1.E.l.f-shimmer palette-nuanta sheer sunrise
2.Fond de ten Revlon Colostay-nuanta 340 early tan
3.BeautyUk blusher-nuanta buff

Pentru ochi: 

1.Eyebrow Kit Oriflame
2.Rimmel London Scandaleyes Mascara-001 Black
3.Essence lash&brow gel mascara
4.Intorcator de gene de la Lady's

Pentru buze: 

1.Avon plump pout-nuanta pink pucker
2.Oriflame Lip Balm-Red Apple

Produse random:

1.Esarfa Burberry <3
2.Parfum chanel no.5 varianta mica
3.Samsung galaxy s3 case <3
4.Colier cu piatra de agat albastra 

Cam astea sunt favoritele lunii septembrie, sper sa va placa si nu uitati sa dati un like pe pagina mea de FB : https://www.facebook.com/Biutsbi :) Mersi.

Va pup :* bye.bye !

4 comentarii: