luni, 23 septembrie 2013

Ingrijirea parului-Alix natura

                             Masca de par si ulei de argan


Buna fetele,
       
       De curand am achizitionat doua produse pentru par de la Alix natura. Este prima data cand aud de aceasta firma si am zis sa incerc produsele lor, avand in vedere ca am mici probleme cu parul. Am cumparat masca de par si uleiul de argan in speranta ca v-a face ceva bun pentru parul meu. Am testat si acum o sa va spun parerea.
      Masca de par este pentru toate tipurile de par si poate fi folosita zilnic. Nu contine parabeni! Are 250 ml.
Ce spun ei
 -ofera luminozitate parului, il face matasos, este originar din Turcia si are proprietati de hidratare, hranire si restructurare actionand totodata ca antioxidant.
Ce spun eu:
 -dupa aplicare parul ramane matasos
 -foarte usor de descurcat
Mod de folosire:Dupa spalarea parului folositi o mica cantitate de produs si aplicati-o pe toata lungimea firului de par, lasand-o sa actioneze cateva minute, apoi clatiti parul.
    

    Uleiul de argan se poate folosi si el pentru toate tipurile de par. Nu contine parabeni! Are 130 ml.
Ce spun ei:
 -hidrateaza firul de par 
 -este originar din Turcia
Ce spun eu:
-are un miros frumos 
-actioneaza dupa prima utilizare
Mod de folosire:Dupa baie, sterge parul intr-un prosop, aplicati pe mana, intindeti-l pe par cate putin. Atentie!! Parul sa fie inca umed, apoi uscati-l si descurcati-l.

  
Ati incercat si voi aceste produse? Daca da, lasa-mi un comentariu cu parerea ta.
Pupici, Bianca !! :*

6 comentarii:

  1. In jur de 40 de lei ambele, nu mai stiu pretul exact :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Uleiul de argan este pur sau in amestec? Pune-ne te rog si ingredientele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Folosesc uleiul de argan Hair Elixir de cateva luni si sunt foarte mulțumită! Parul meu a fost foarte deteriorat si am incercat tot felul de produse care nu m-au ajutat cu nimic,pana cand am descoperit acest ulei minune pe care il indragesc pentru rezultatele care le ofera. Se gaseste la pretul de 40(Sergros), in jur de 50( dm sau Carrefour) ...il recomand cu tota increderea,🤗

    RăspundețiȘtergere