vineri, 27 septembrie 2013

Nail polish for autumn!

         Buna fetele,

  Imi pare rau ca nu am mai postat, dar nu prea am mai avut timp..am fost cam ocupata zilele acestea. Dar ma revansez :) si azi o sa va arat cateva oje care mi se par mie potrivite pentru toamna si orice intrebare sau parere aveti, lasati-mi un comentariu mai jos. Ma bucur mult daca vad ca va intereseaza si imi puneti intrebari, sau aveti sugestii pentru mine. Mersi :*



1.Oja maro Gabrini nuanta-08
2.Oja portocalie Astor nuanta-138
3.Oja roz cu irizatii Dolomia nuanta-23 Giselle



4.Oja Rapsodi nuanta-340
5.Oja Rimmel London 60 seconds bleumarin nuanta-850 aye aye sailor
6.Oja no name albastra


7.Oja albastra Elegant nuanta-355
8.Oja roz aprins Orkide 



 Cam atat :D . Astept sfaturile voastre pe FB https://www.facebook.com/Biutsbi 
                           Pup!! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu