duminică, 22 septembrie 2013

Welcome to my world !

  Buna fetelor,

   In primul rand as vrea sa va spun ca am facut acest blog pentru a impartasi cu voi aceasta pasiune, adica tot ce tine de moda,frumusete si stil de viata. Nu sunt o experta in asta si accept parerile voastre indiferent de cum sunt ele, negative sau pozitive. 
   Despre mine pot sa va spun ca sunt o persoana comunicativa si sufletista. Am in jurul meu persoane care tin la mine si care ma sustin indiferent de situatie. 
   Acum o sa va las cu postarile mele, care sper eu sa va placa si sa imi lasati comentarii cu pareri. 

Pupici, Bianca :)


9 comentarii:

  1. Bine ai venit printre noi si mult succes! Stai linistita nu trebuie sa fi un expert, fa doar ce iti place, scrie despre ce te inspira si ce te face fericita, eu asa fac si ma bucur de orice gand bun primit din partea cititorilor!
    Iti multumes si tie pt comment si te urmaresc cu drag, te mai astept pe la mine!
    http://fashionablestreets.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. ups, am uitat sa iti mentionez sa adaugi butonul de GFC sau Bloglovin sa ne putem abona si urmari de fiecare data cand postezi ceva!
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna draga mea, tocmai ti-am descoperit profilul si cum impartim acelasi nume m-am gandit sa arunc o privire la blog-ul si poate ne vom urmari. Pupici,

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere